Güzel msn sözleri

1 Nisan 2008 Salı

Yeni Msn Nickleri

Yeni Msn Nickleri - En Yeni Msn Nickleri
> TÜm kOLLArIm koRkUmUn z!Nc!RL€R!yL€ bAqLaNDı

> Seni ben değilki gözlerim sevdi gidersen banene gözlerim aglasın?

> BAZEN ANLATMAK ZOR GELDİ KORKTUM BAZEN BEN CESURDUM SEN YOKTUN VE ARTIK SÖYLÜYORUM ''SENİ SEVİYORUM''

> S£Ni S£wM£k D£Li Gißi YüR£k İsT£r ßu KAlPt£ BiR T£k S£nD£ TiTr£r ßiR aLLaHım OlSuN ßiRd£ S£n Ol Y£t£R!

> Aşk gerçek mi yoksa yalan mı bunu anlamak için sadece benim sana verdiğim değeri anlaman yeter..

> Aşk tıpkı bir gül gibidir. rasgele tutarsan dikeni batar, yapraklarını kırarsan duygularunı bilirsen o gül sana tapar

> Kimmiş bana karşı çıkan ceza koyup engel olan gönül ferman dinlemiyor var mı ihtirazı olan !!!

> Hak edeni hayatıma koyarım.hak etmeyenin hayatına koyarım.

Hiç yorum yok: