Güzel msn sözleri

1 Nisan 2008 Salı

Yeni Msn Nickleri

> NE yar olur sana benden ne sen benim olursun beni bulmak istesen BOŞLUKTA KAYBOLURSUN.

> Kalbim ikiye bölündü bir tarafı nefret bir tarafı aşk dolu!! [ !!! ]

> Güllerin bahçesinde geçsede ömrüm senin üstüne gül koklamam be Gülüm.Gülü koklamak olsada ölüm senin için ölmeye değer Gülüm.....

> Hayatta en büyük yalanı kim söyler biliyormusun? severken ayrılmak zorunda kalan gözler...

> Kalbime sapla hançeri kana bulansın.Fazla derine inme çünkü ordan SEN VARSIIN SEVGİLİM!!

> Sigara keyif vermio,esrara para yetmio,tiner koku yapmıo anlasana kızım bu dünya sensiz olmuyo...

> "Senin gözlerin benim gözlerim,senin ömrün benim ömrüm,sen istersen hemen ölürüm!

> . . .DaiMa yakıLmıŞ CeseDiN KüLLerinDe aRa beNLiĞiNi ¤

> GiTmemE iziN veRİnceye kaDaR beNi öZgüRce KopaRamaZsın benLigimDen ¿? ¤

Hiç yorum yok: