Güzel msn sözleri

14 Ekim 2007 Pazar

Unutulmuş Nickleri

SENI UNUTMAK İÇİN AND İÇTİM AKLIMA GÖZLERİN GELDİ VAZGEÇTİMYAŞAMAK İÇİN YALVARMADIK , ÖLMEK İÇİNDE YALVARMAYIZ...!

:::güneşten gelsem beni bul aydan gelsem beni bul sevgiden geldiysem ikimizi bul

kül olmuş ateş yanarmı?buz tutmuş su akarmı_?bu gözler seni sevgi başkasına bakarmı?hayat bir tiyatro dedilerbana bir rol verdiler en acısı benimki idi önce sev sonra terket dediler ama ben terketmedim

Belki dünya için önemli olmayabilirsin ama,Biri için dünyalar kadar önemlisin.

seni sevdiğim kadar yaşasaysım ölümsüzlüğün adını aşk koyardım

Seniyorum ama kimiEntatlı birisniNasılanlatsam sanaİlk harflerine baksana.


Hâ¥âTTâ ïKï KöR TâNıDıM ßïRï ßêNï GöRMê¥êN §êN...DïĞêRï §êNDêN ßâŞKâ§ıNı GöRMê¥êN ßêN..:

daha istersenin söleyin ben size söyleyeyimAkşamı son bulan ufuklarda..güneş damla damla erirken..hayatta kalan duygularımla..sana iki kelime söylüyorum..."SENİ SEVİYORUM"

Ne içimde seni unutmak gibi bir his var..nede aşkımı körükleyen bir rüzgar..ne seni görmeyecek kadar güçlüyüm..nede görmeye dayanacak kalbim var

Ben seni Bir Kum Tanesine Adını Yazacak Kadar Değil Sahildeki Tüm Kum Tanelerine Adını Yazacak Kadar Çok Seviyorum

Biz her ne kadar sosyetenin cilalı taşlarında dans etmesini bilmesekte, soğuk dolunayda şeytanla azraille dans etmesini iyi biliriz

Günahın özüyse seni sevmek cezam cehennem olsun..

Seviyorum sevmenin acı verdiğini; her sevenin sevilmediğini bile bile ! ama yinede bir umut taşıyorum belki SEVEN SEVİLİR diye !!!

O vefasız kalbin hissetmesede... Sana bu şarkıyı dinleteceğim.. Bu aşkın uğruna ömrüm bitsede.. Sana sevmeyi öğreteceğim.

Seni seviyorum diyenin sevgisinden şüphe et çünkü aşk sessiz sevgi dilsizdir...

Ölümden korktuğum gibi seni sevmekten seni sevmekten vazgeçmediğim halde kaybetmekten korkuyorum..

Seni göremeyen gözlere inat,seni hissedemeyen ellere inat,seni bir türlü bana getirmeyen zamana inat seni asla unutmayacağım!.

Unutma; Her beyaz gülün siyah bir gölgesi vardır..

Hiç yorum yok: