Güzel msn sözleri

15 Ekim 2007 Pazartesi

Ayrılık Nickleri Yeni

Ask Delicesine Flort Ederken Yanindakinin Hicbir Sey Yapmama Ozgurlugunu Sakli Tutmaktir.

Ben Seni Asil Insanlarin Basit Duygulari Ile Degil, Basit Insanlarin Asil Duygulari Ile Sevdim.

Insanlar Tanidim Gokteki Yildiz Gibiydiler Gokyuzundeydiler Ve Parliyorlardi Ben Seni Gunesim Olarak Sectim, Bir Gunes Ugruna Bin Yildizdan Vazgectim.

Gulus Bir Yanasimdir, Obur Kisiye. Birden Iki Kisiyi Dondurur Bir Kisiye. Anilardan Kale Yapip Siginsa Bile. Yetmez Yalniz Basina Bir Omur Bir Kisiye.

Her Zaman Gul, Hayata Gulucuk Sac, Gulmeyi Benimse, Gulerek Yasa, Gulunc Dusecek Kadar Cok Gul, Cunku Bu Dunyada Senin Gulusun Icin Yasayan Biri Var...

Insanlardan Korkuyorum Arkamdan Vururlar Diye Gulmekten Korkuyorum Aglatirlar Diye Sevgilimden Korkuyorum Beni Aldatir Diye...

Daglarin Tepesine. Eskiyanin Alnina Kizlarin Kalbinede Olumsuz Mehmetcik Yazdiracagim.

Bir Gun Olacak Bir Gun Kalacak Iste O Gun Gunes Benim Icin Dogacak..

Oyle Sanssiz Bir Kadindi Ki Omrunun Yarisini Koca Aramakla Diger Yarisinida Kocasini Idare Etmekle Gecirmisti.

Her Ne Kadar Sosyetenin Parlak Cilali Taslarinda Dans Etmeyi Bilmesekte,yarali Kalbimizle Sevmesini Biliriz Arkadas.

Unutma Ki! Her Seven Adsiz Bir Kahramandir. Insan Sevebildigi Kadar Insandir.

Sana En Buyuk Bedduam Mutluluk Yamurunda Semsiyesiz,kal

Hasretin Col Ruzgari Gibi Beni Savurup Dar Agacina Asti...ama Goruyorum Ki Sen Bana Hasret Kalmamissin Sevdigim ...

Birgun Hayatin Butun Guzelliklerinden Vazgecip,olume Sessiz Sedasiz Gitmek Istersen,yanima Gel Ki Sana Sensiz Yasamanin,sensiz Olmanin Olum Oldugunu Gostereyim.

Hasreti Yildizlara Yazmak Isterdim,sabah Olunca Kaybolsunlar Diye.sevgimi Ciceklere Yazmak Isterdim,onlarla Beraber Buyusunler Diye

Herzaman Gul, Hayata Gulucuk Sac, Gulmeyi Benimse, Cunku Senin Bir Gulusun Icin, Koca Dunyada Yasayan Biri Mutlaka Biri Vardir.

Eger Olduysen, Su Anda Yildizlara Uzanirsan, Yildizlarin Isiklarini Topla. Tac Seklinde Saclarinin Arasinda Sonsuza Dek Parlasin..

Sevmek Sacak Altina Siginan Gocmen Kusun, Kar Tanecikleri Arasinda Ucusan Beyaz Tuyunu Gorebilmektir.

Sevdigini Ozgur Birak , Geri Gelirse O Senindir Geri Gelmezse, Zaten Hic Senin Olmamistir...

Sevgili Binlerce Insan Arasindan Gonul Gozuyle Gorup Ayri Bir Kimlik Verdigimizdi Her Sozu Buyu Olan, Dokundugu Herseyi Kutsallastiran Muhtesem Insandi.

Sevdiginin Gozyaslari Sahile Vurdugu Zaman ,sahilin Atacagi Imza Seni Seviyorum Olacak Bitanem..

Iki Saskin Yildiz Gibi Parlayan Gozlerine Bakip Da, Senin Ruhunu Tum Ictenligiyle Gorebilenler Anlar Ki Sen Bir Omre Bedelsin !!.

Senin Icin Aglarken Gozumden Dusen Yaslar Denize Dokulseydi Eger,karaya Vuran Dalgalar "seni Seviyorum" Yazardi..

Gozlerindeki Parilti , Icindeki Kipirti Yuregindeki Sevgi , Hic Bitmesin.

Sevgi Duygularini Anlatamadigin Zaman, Gozlerinden Suzulen Iki Damla Sicak Gozyaslaridir...

Seni Nasil Nefes Aliyorsan, Bende Seni Oyle Seviyorum Iste.sen Nefes Alamadan Yasayamazsin, Bende Seni Sevmeden..

Hiç yorum yok: